נושא ההרצאה: בינה מלאכותית ומתודולוגיות לשיווק ומחקר .
איך נתונים יכולים לשמש ככלי עיקרי בהבנת מידע ותכנון מוצרים טקסטואליים מותאמים לצרכים והעדפות קהל מטרה.
רועי שכנאי הוא מרצה בכיר בשנקר ומומחה ל-UI/UX עם ניסיון של למעלה מ-22 שנה בעיצוב ופיתוח ממשקים דיגיטליים. בעל תואר ראשון ושני בעיצוב תעשייתי מבצלאל. עוסק במקביל כפרילנסר בפרויקטים מגוונים – מעיצוב גרפי ומיתוג ועד אפיון מערכות מורכבות ללקוחות ביטחוניים – ומלמד תחומי עיצוב, מחקר משתמשים, וכלים חזותיים במוסדות אקדמיים מובילים.
*יש לדאוג להרשם לפני כן לתוכנת miro
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
15
|
16
|
18
|
19
| ||
20
|
22
סושיאל מדיה פרילנס ועצמאיות, עיצוב, בניית אתרים, עייצוב פנים ואדריכלות, UIUX, פרסום, מולטימדיה, ארטדירקשין, צילום סטילסאדר מרלינסקי- ירושלים19:00-22:00 |
23
|
24
|
26
| ||
27
|
28
סושיאל מדיה פרילנס ועצמאיות, עיצוב, בניית אתרים, עייצוב פנים ואדריכלות, UIUX, פרסום, מולטימדיה, ארטדירקשין, צילום סטילסדנה ישראלי- ירושלים17:00-19:30 |
29
|
31
|
2
|
אסטרטגיה: סיעור מוחות | אפיון עיצוב והפקה: נעמי גולן | בנייה ופיתוח : סטודיו שארפר