1. סמארט אנימייט ואיך אפשר להשתמש בו בצורה יצירתית
2. הבנת ההבדלים בין תבניות תזמוני האנימציה בפיגמה
3. דיליי ככלי לאנימציה רב-שלבית
4. אנימציה בעקבות אינטרקציות האבר כניסה ויציאה
מעצב פרודקט בעשר השנים האחרונות.
מומחה ומעביר סדנאות בפיגמה ודיזיין סיסטמז.
בוגר תואר ראשון בתקשורת חזותית משנקר
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
31
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
אסטרטגיה: סיעור מוחות | אפיון עיצוב והפקה: נעמי גולן | בנייה ופיתוח : סטודיו שארפר