כשאנחנו ניגשות לספר סיפור על ארגון, מוצר או יוזמה חדשה, והסיפור הרע ביותר
האינסטינקט שלנו הוא בדרך כלל לחפש את הדבר הכי טוב
אלה שנראים לנו קצת בינוניים, אלה שלא פתורים לנו עד הסוף, שאפשר לומר עליו, ולהדחיק לקצה התודעה את כל שאר הדברים:
לבין סדנא מעשית, נשים ביחד סימן שאלה על נטיית הלב הזאת. ואלה שבהם אנחנו מתביישות. במפגש הזה, שמשלב בין הרצאה
נקודת המוצא שלנו תהיה שעל כל ארגון וכל מוצר — וגם על כל
גישה, כל אידאולוגיה, כל תחום וכל מקצוע — אפשר לספר
סיפורים חיוביים שמסבירים למה הוא מיטיב עם העולם, וגם
הטובים והרעים כאחד, יכולים להיות נכונים בעת ובעונה אחת. סיפורים קשים שמותחים עליו ביקורת. ושכל הסיפורים האלה,
ננתח יחד כמה דוגמאות מהארץ ומהעולם, נמפה את הסיפורים
הטובים והרעים של מותגים שיקרים לליבנו (בין אם הם מותגים
שאנחנו מעריכות, מותגים של לקוחות שאנחנו עובדות איתן כרגע,
או המותג שלנו עצמנו), ולבסוף — נלמד לעבוד עם שני מודלים
שהכי קשה במותג שלנו. שונים שיכולים לעזור לנו להתמודד באומץ ובענווה דווקא עם מה שהכי קשה במותג שלנו
תמרה ביתן שביט,
תיאור המרצה בגוף ראשון (אני תמיד מעדיפה): הספרות הירושלמיים, היום אני עוזרת לארגונים להבין איך הם היו ואחר כך כדי לתקשר עם כל השאר. רוצים לספר את הסיפור שלהם — קודם כל כדי לייצר בהירות לעצמם, אלפי אנשים ועד סטארטאפים קטנטנים ועמותות סקרניות. עד היום ליוויתי מעל למאה מותגים, מארגונים שמעסיקים עשרות
ובגוף שלישי, אם תעדיפו:
העברית, ותואר שני בספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית. אני בוגרת תואר ראשון בספרות השוואתית ופילוסופיה תמרה ביתן שביט היא אסטרטגית בכירה בפירמה. במקור מעולמות
הספרות הירושלמיים, היום היא עוזרת לארגונים להבין איך הם היו
ואחר כך כדי לתקשר עם כל השאר. היא ליוותה מעל למאה מותגים, רוצים לספר את הסיפור שלהם — קודם כל כדי לייצר בהירות לעצמם,
ועמותות סקרניות. מארגונים שמעסיקים עשרות אלפי אנשים ועד סטארטאפים קטנטנים
העברית, ותואר שני בספרות השוואתית מהאוניברסיטה העברית
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
15
|
16
|
18
|
19
| ||
20
|
22
סושיאל מדיה פרילנס ועצמאיות, עיצוב, בניית אתרים, עייצוב פנים ואדריכלות, UIUX, פרסום, מולטימדיה, ארטדירקשין, צילום סטילסאדר מרלינסקי- ירושלים19:00-22:00 |
23
|
24
|
26
| ||
27
|
28
סושיאל מדיה פרילנס ועצמאיות, עיצוב, בניית אתרים, עייצוב פנים ואדריכלות, UIUX, פרסום, מולטימדיה, ארטדירקשין, צילום סטילסדנה ישראלי- ירושלים17:00-19:30 |
29
|
31
|
2
|
אסטרטגיה: סיעור מוחות | אפיון עיצוב והפקה: נעמי גולן | בנייה ופיתוח : סטודיו שארפר