מטרת ההרצאה: הבנת החיבור שבין מיתוג, עיצוב גרפי ועיצוב חלל – ויצירת חוויה מרחבית מעוצבת, אחידה ומשכנעת. חלל הוא יישום נוסף במגוון היישומים של תדמית ויש להתייחס אליו כמו אל אריזה שמייצרת חוויה תלת מימדית ועוד ארץ לקידום מוצר ושירות של הלקוח שלנו. הדמות מדהימה לאפשר וואו מתוך שימוש יצירתי באלמנטים של המותג ואישיות המותג בצורה קריאטיבית שתייצר אווירה וחוויה ללקוח. מתוך מטרה אחת: הצלחת המותג.
פרק 1: הגדרת הממשק בין גרפיקה לחלל פיזי
מהו הממשק? תפקיד העיצוב הגרפי בחללים מסחריים וציבוריים
מיתוג שפה גרפית בחלל: קונספט, התאמת קריאטיב, צבע, טקסטורות, , טיפוגרפיה, אייקונים – שמירה על אחידות המותג
הדגמה: מיתוג כולל לחללים – לפני ואחרי, שמירה על שפת המותג – ספר מותג – והשפעה על חוויית לקוח
פרק 2: תהליך עבודה בין סטודיו למיתוג / מעצב גרפי למעצב פנים
הפרדה ברורה בתפקידים: מי מוביל? מה באחריות מי?
תיאום ציפיות מול לקוח ומול האסטרטגיה – בהתאמה לקונספט הנבחר, השפה הגרפית ובהתאמה לקהל היעד
שיתוף פעולה, שפה משותפת, קבצים מותאמים, תקשורת גרפית מקצועית, עבודה מול ספקים שונים, הפקה, התאמה בחלל
תרגול: סימולציה של דיאלוג בין המעצב הגרפי למעצב הפנים / אדריכל
פרק 3: עיצוב קונספט לחללים מסחריים
קטגוריות עיצוביות: מסעדות, חנויות, דוכנים, משרדים, קניונים, מוזיאונים, בתי מלון, שדות תעופה, אולימפיאדות ועוד
עיצוב הוליסטי: שילוב השפה והקריאטיב בצורה יצירתית: שילוט חוץ, שילוט פנים, תפריטי קיר, קיר כוח, גרפיקה אינפורמטיבית
כללים לעיצוב אפקטיבי שמחבר את החלל למותג
הדגמה: ניתוח פרויקטים לדוגמה, סקיצות, ויזואליזציה על תוכנה
פרק 4: עיצוב עירוני ושלטים למרחב הציבורי
עקרונות של עיצוב עירוני: שילוט, הכוונה, אינפוגרפיקה סביבתית
התאמה לקהלים מגוונים, לנגישות ולשפה ציבורית
דוגמאות: מערכות שילוט עירוניות בארץ ובעולם, ניתוח שיקולים גרפיים
פרק 5: חומרים, פורמטים וחללים אינטראקטיביים
חומרי גלם: עץ, מתכת, זכוכית, בד, ניאון – יתרונות והקשרים גרפיים
תכנון גרפי לפי פורמט, קנה מידה, עומק שדה
חללים דיגיטליים/אינטראקטיביים: חיבור בין מסכים, ממשקים, תנועה ומיתוג
המחשה: שילוב תלת־ממד וגרפיקה – רנדרים, הדמיות, תנועת משתמש
פרק 6: המעצב כשותף לתהליך מורכב
עבודה מול צוותים מרובי בעלי עניין: יזמים, קבלנים, ספקים, מפיקים
ניהול איכות, תיעוד והפקת לקחים: דוגמאות לקבצים להפקה – מפרטים: מידות, חומרי גלם, הדמיות. לא להשאיר מקום לספק או לטעויות , הדגשת החשיבות של תקשורת מקצועית ואחריות כוללת – : שלא יצא מצב אחרי כל השלבים שהמפיק בפועל יעשה מה שהוא רוצה. ומה שיוצא אני מרוצה. יש לנו אחריות לפיקוח בכל השלבים.
ההרצאה תלווה בדוגמאות חזותיות, רנדרים, מצגות מתקדמות והדמיות מפרוייקטים
וכן דוגמאות של כל מיני סוגי חללים מסחריים: קניונים, בתי מלון, מוזאונים – כדי לגרות את הדמיון
קריאטיב דיירקטור, מעצב רב תחומי
בוגר המחלקה לתקשורת חזותית במכללת שנקר בהצטיינות יתרה.
התנסות בשני סטאזים יוקרתיים בלונדון אנגליה,
בעלים של סטודיו רב תחומי זוכה פרסים DaColony
המתמחה באסטרטגיה תדמיתית, מיתוג, עיצוב פנים,
פיתוח ועיצוב אריזות ייחודיות, UI UX ועיצוב אתרים.
מוביל תהליכים מקצועיים בשוק הבינלאומי והלאומי
מבין לקוחותיו: אל על, סודהסטרים, קבוצת מלונות דן, טבע, מגוון מסעדות, מעצבים ומותגים מובילים במשק
מרצה במכללת סיעור מוחות מזה 15 שנים.
קורס אקסטרה הדמיות מתקדמות והובלת סטאז׳ים מעשיים, בשיתוף סטודנטיות מכללת סיעור מוחות עם לקוחות פרימיום בשוק הישראלי
כנסו להשראה>>>
https://dacolony.com/
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|---|---|---|---|---|---|
29
|
30
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
15
|
16
|
18
|
19
| ||
20
|
22
סושיאל מדיה פרילנס ועצמאיות, עיצוב, בניית אתרים, עייצוב פנים ואדריכלות, UIUX, פרסום, מולטימדיה, ארטדירקשין, צילום סטילסאדר מרלינסקי- ירושלים19:00-22:00 |
23
|
24
|
26
| ||
27
|
28
סושיאל מדיה פרילנס ועצמאיות, עיצוב, בניית אתרים, עייצוב פנים ואדריכלות, UIUX, פרסום, מולטימדיה, ארטדירקשין, צילום סטילסדנה ישראלי- ירושלים17:00-19:30 |
29
|
31
|
2
|
אסטרטגיה: סיעור מוחות | אפיון עיצוב והפקה: נעמי גולן | בנייה ופיתוח : סטודיו שארפר